Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων – www.karousosexoplismoi.gr

Η πολιτική επιστροφών μας διέπεται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου περί Προστασίας Καταναλωτή (Ν. 2251/1994, όπως ισχύει) και τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Η εταιρεία KAROUSOSEXOPLISMOI μεριμνά για την πλήρη ενημέρωση και την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών της που έχουν προχωρήσει σε αγορά μέσω internet ή τηλεφωνική παραγγελία, με διακριτή αντιμετώπιση μεταξύ Ιδιωτών/Καταναλωτών και Επαγγελματιών/Επιχειρήσεων κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης (ΙΔΙΩΤΕΣ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ - Απόδειξη Λιανικής)

1.1. Νομικό Πλαίσιο

Ως Καταναλωτής (ιδιώτης που αγοράζει για προσωπική χρήση με Απόδειξη Λιανικής), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από την εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς , εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν.

1.2. Προϋποθέσεις Άσκησης Δικαιώματος

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή λόγω υπαναχώρησης, το προϊόν πρέπει:

  • Να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραδόθηκε, χωρίς φθορές ή αλλοιώσεις.
  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή εγκατασταθεί (π.χ. συσκευές που απαιτούν ενεργοποίηση, σύνδεση με δίκτυα κ.λπ.).
  • Να συνοδεύεται από την πλήρη, άθικτη και εργοστασιακή του συσκευασία (κουτιά, αφρολέξ, καλώδια, εγχειρίδια) και όλο το αρχικό περιεχόμενο.
  • Να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής).

1.3. Έξοδα Επιστροφής

Τα άμεσα έξοδα επιστροφής του προϊόντος (κόστος μεταφορικής ή courier) σε περίπτωση υπαναχώρησης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον Καταναλωτή.

1.4. Επιστροφή Χρημάτων

Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα της αγοράς (εξαιρουμένων των αρχικών εξόδων αποστολής, εάν υπήρχαν) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθεί για την υπαναχώρηση. Ωστόσο, δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή μέχρι να παραλάβει τα αγαθά ή μέχρι να παράσχετε αποδείξεις ότι τα έχετε στείλει πίσω.

1.5. Μείωση Αξίας λόγω Χρήσης

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί μερικώς χρησιμοποιημένο ή η συσκευασία έχει υποστεί φθορά που μειώνει την αξία μεταπώλησής του, ο πελάτης ευθύνεται για τη μείωση της αξίας του. Η KAROUSOSEXOPLISMOI διατηρεί το δικαίωμα να παρακρατήσει από το επιστρεφόμενο ποσό την αντίστοιχη αποζημίωση, κατόπιν σχετικής εκτίμησης.

2. Εξαίρεση Δικαιώματος Υπαναχώρησης (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - Τιμολόγιο)

2.1. Μη Εφαρμογή Νόμου Καταναλωτή

Σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι αγορές που πραγματοποιούνται με έκδοση Τιμολογίου προορίζονται για επαγγελματική ή επιχειρηματική χρήση. Οι αγοραστές αυτοί ΔΕΝ θεωρούνται Καταναλωτές και ως εκ τούτου ΔΕΝ έχουν το νόμιμο δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών (Ν. 2251/1994).

2.2. Πολιτική της Εταιρείας

Για πωλήσεις προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο):

  • Δεν παρέχεται το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης.
  • Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος (βλ. ενότητα 3) ή λάθος εκτέλεσης της παραγγελίας από την εταιρεία.
  • Σε περίπτωση καλής θέλησης της εταιρείας να δεχθεί επιστροφή, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση διαχείρισης (restocking fee) και τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον πελάτη. Η αποδοχή γίνεται μόνο κατόπιν έγγραφης συμφωνίας.

3. Ελαττωματικά Προϊόντα & Λάθος Παραγγελίες (Ιδιώτες & Επαγγελματίες)

3.1. Νομική Εγγύηση

Σε όλες τις περιπτώσεις, ισχύει η Νόμιμη Εγγύηση για την πραγματική έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή για την ύπαρξη ελαττώματος σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

3.2. Διαδικασία

Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν:

-Το οποίο είναι ελαττωματικό (πραγματικό ελάττωμα)

Τι ΔΕΝ Θεωρείται Ελάττωμα:

Ρητά διευκρινίζεται ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, ΔΕΝ θεωρείται ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας η περίπτωση που ένα προϊόν δεν ανταποκρίνεται στον συγκεκριμένο σκοπό που το προόριζε ο αγοραστής, εάν αυτός ο σκοπός είναι διαφορετικός από τον συνήθη ή τον περιγραφόμενο στην ιστοσελίδα μας. Ο πελάτης φέρει αποκλειστικά την ευθύνη για την επιλογή του κατάλληλου προϊόντος με βάση τις ανάγκες του και τις αναρτημένες περιγραφές.

-Το οποίο διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε (λάθος εκτέλεση παραγγελίας)

Επικοινωνήστε άμεσα με την KAROUSOSEXOPLISMOI εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή . Η εταιρεία αναλαμβάνει την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος ή την επισκευή του, καθώς και την κάλυψη του κόστους επιστροφής και επαναποστολής του.

Σημαντική Διευκρίνιση Προθεσμίας: Η προθεσμία των πέντε (5) ημερολογιακών ημερών για την αναφορά ελαττωμάτων ή λανθασμένης αποστολής αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη ,όπως αυτή επιβεβαιώνεται από τη μεταφορική εταιρεία.

3.3. Εξαιρέσεις Ελαττωμάτων

Δεν καλύπτονται ως ελαττώματα:

  • Φθορές που προκλήθηκαν από εσφαλμένη χρήση, κακή εγκατάσταση, ατύχημα ή κακή συντήρηση από τον πελάτη.
  • Φθορές που οφείλονται σε ανωτέρα βία (π.χ. υπερτάσεις ρεύματος, πλημμύρες κ.λπ.).
  • Εξωτερικές φθορές της συσκευασίας που δεν δηλώθηκαν κατά την παραλαβή.

4. Αποκλεισμός Δικαιώματος Επιστροφής

Το δικαίωμα υπαναχώρησης  ΔΕΝ ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις, όπως ορίζει ο νόμος:

  • Προϊόντα που κατασκευάζονται ή παραγγέλλονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (π.χ. ειδικές κατασκευές, ειδικές διαστάσεις, μη ετοιμοπαράδοτα προϊόντα που εισάγονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας).
  • Προϊόντα που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής (π.χ. αναλώσιμα εξαρτήματα, φίλτρα που έχουν ανοιχτεί).
  • Συμβάσεις στις οποίες ο Καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή για να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή συντηρήσεις.

5. Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών (ΕΕΔ - ADR/ODR)

5.1. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του Καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας, μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.

6. Διαδικασία Επιστροφής

-Επικοινωνία: Ενημερώστε την KAROUSOSEXOPLISMOI εγγράφως (μέσω email στο sales@karousosexoplismoi.gr ή τηλεφωνικά 2721025100) για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε το προϊόν.

-Έγκριση: Θα λάβετε έγκριση επιστροφής και οδηγίες για τη διεύθυνση αποστολής.

-Συσκευασία: Συσκευάστε το προϊόν με ασφάλεια στην αρχική του συσκευασία. Είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη η ασφαλής μεταφορά του προϊόντος προς την εταιρεία.

-Αποστολή: Αποστείλετε το δέμα στη διεύθυνση που θα σας υποδειχθεί.

-Έλεγχος: Μόλις παραληφθεί το προϊόν, διενεργείται ποιοτικός έλεγχος για την κατάσταση της συσκευής και της συσκευασίας. Εφόσον πληρούνται οι όροι, προχωράμε στην επιστροφή του ποσού.

Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση.